نجمه موزیک

ساخت وبلاگ

ویژگی های خدمات و تشریفات مجالس

 

 خدمات مجالس,آشنایی با تشریفات عروسی

تشریفات مجالس به اقدامات لازم برای برگزاری یک مجلس گفته می شود

 

امروزه به دلیل کمبود زمان و همچنین تنوع در وسایل تزیین، برگزاری جشن عروسی بدون تشریفات عروسی کار بسیار دشواری خواهد بود. به دلیل اهمیت این جشن مهم و خاطره انگیز، تشریفات مجالس و تشریفات عروسی برای برگزاری جشن های عروسی، نامزدی، تولد، حنابندان، نامزدی، سالگرد ازدواج و … ایجاد شده اند.

تشریفات مجالس معمولاً به تشریفات و اقداماتی گفته می شود که جهت برگزاری یک مجلس الزامی است، تشریفات مجالس موردهای گسترده ای را شامل می شود و باتوجه به نوع مجلس خدمات آن هم از مکان برگزاری تا مدل پذیرایی متفاوت است، با توجه به اهمیت روزافزون مجالس و لزوم برگزاری یک مجلس عالی در محیط مناسب، تشریفات مجالس بیش از گذشته اهمیت خود را پدیدار می کند.

 

خدمات مجالس

همان طور که گفته شد تشریفات مجالس موردهای گسترده ای را شامل می شود از مهم ترین خدمات مجالس و مراسم هایی که تشریفات مجالس عهده دار آن هستند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

برگزاری مجالس عروسی

 برگزاری مراسم نامزدی

 برگزاری مراسم جشن تولد

 برگزاری مجلس های ترحیم

 برگزاری همایش ها و سمینارها

 برگزاری جشن فارغ التحصیلی

 برگزاری سفره های نذری و ولیمه

 برگزاری مراسم افطار

 

تشریفات مجالس,تشریفات عروسی

تشریفات مجالس، مراسم جشن تولد را هم برگزار می کنند

 

خدمات مجالس عروسی کمک می کند که مراسم شما بدون استرس انجام شود. نحوه ی برگزاری مراسم عروسی از اهمیت ویژه ای بهره مند است و میزبان تلاش می کند رضایت مهمان ها را بدست آورد و مهمانان اوقات خوب و خوشی را بگذرانند. کیفیت و روش اجرای خدمات مجالس بسیار مهم است که می توانید با انتخاب بهترین تیم تشریفات عروسی تجربه ای فراموش نشدنی در روز عروسی تان داشته باشید.

 

اولین کاری که موسسات تشریفاتی انجام میدهند، بررسی سلیقه های عروس خانم ها و آقا دامادها است. آن ها با بررسی سلیقه و مقدار بودجه ای که زوج ها در نظر گرفته اند، بهترین موارد را به آن ها پیشنهاد خواهند داد.

 

انتخاب یک سالن پذیرایی، باغ عروسی و یا باغ تالار نخستین گامی است که موسسات تشریفات مجالس و عروسی باید بردارند. آن ها با بررسی مقدار بودجه، تعداد میهمانان دعوت شده، سلیقه ی میزبان، نوع مراسم و روش برگزاری مراسم بهترین آیتم که درخور با اهداف برگزاری مراسم شما باشد را پیشنهاد خواهند داد.

 

مدیریت، تزئین اتاق عقد، گل آرایی جایگاه و گل آرایی ماشین عروس از دیگر وظایفی می باشد که موسسات تشریفاتی ملزم به انجام آن هستند. لازم به ذکر است که کلیه این موارد با توجه به سلایق میزبان انجام خواهد شد.

 

معرفی و انتخاب یک گروه موسیقی عالی و کاربلد از سایر وظایفی است که تیم تشریفات باید به عروس و داماد معرفی کنند. این مورد هم شبیه دیگر موارد با توجه به بودجه، سلیقه، اعتقادات و سن عروس و داماد معرفی می گردد.

 

انتخاب یک تیم فیلم برداری قدرتمند از سایر مواردی است که برای بیشتر عروس و دامادها اهمیت دارد. در این مورد هم میتوانید روی کمک موسسات تشریفات حساب کنید! آن ها باتوجه به سلیقه و بودجه ی شما گزینه ای درخور را پیشنهاد خواهند داد. انتخاب یک آتلیه عکاسی و لوکیشن زیبا و معرفی آن به عروس و داماد از دیگر وظایف تیم تشریفات است.

منبع : https://tinyurl.com/y68ppqht

نجمه موزیک...
ما را در سایت نجمه موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نفیس خاکپور najmemusicc بازدید : 144 تاريخ : ساعت:

همه ما از دیدن چیزهای عحیب و غریب همیشه لذت برده ایم و دوست داشتیم تا بیشتر و بیشتر با این قبیل از موارد عجیب آشنا بشویم و شاید هم همین عوامل باعث می شوند تا فستیوال ها و جشنواره های گوناگون در هر گوشه ای از این جهان به وجود بیایند فستیوال ها و جشنواره هایی که حتما برای ما جالب خواهند بود و از همین رو نیز توانسته اند توانایی جذب بالایی برای همه ما داشته باشد و درست به همین دلیل آژانس مسافرتی سلام پرواز شما را دعوت می کند تا با تور دبی ، تور گرجستان و تور آنتالیا همسفر شوید و با فستیوال های معروف آشنا شوید .

فستیوال های رنگارنگ را با تور دبی تجربه کنید

فستیوال های رنگارنگ را با تور دبی تجربه کنیدسلام پرواز با ارائه تور دبی در روزها و زمان های گوناگون با پروازهای مختلف سعی نموده شرایطی را فراهم کند تا هر فردی در هر زمانی که مشتاق تماشای شهر دبی و فستیوال های گوناگونش شد به سراغ کوله خود برود و برای سفر آماده شود و جالب است بدانید که برنامه های ویژه و فستیوال هایی که در این شهر برپا می شوند بسیار متعدد و مختلف هستند و اگر بخواهید زمان سفر خود را مطابق با زمان فستیوال ها هماهنگ کنید باید برای همیشه در این شهر باقی بمانید و البته نا گفته نماند که جذاب ترین فستیوال دبی که توانسته هر ساله افراد بی شماری را به سمت خود بکشاند فستیوال خرید دبی نام دارد ، این فستیوال که برای اولین بار در سال 1996 میلادی در این شهر بر پا شد امروزه توانسته به مهم ترین و اصلی ترین دلیل برای خرید تور دبی در این زمان تبدیل شود .

اگر در آبان ماه با تور دبی همراه شدید حتما در فستیوال بسیار جذاب و جهانی سنسیشن شرکت کنید چرا که در این زمان می توانید از موسیقی های بسیار زیبا و دلنواز لذت ببریدو همچنین می توانید در آن از هنرمندی های معروف ترین دی جی های بین المللی هم به وجد بیایید و البته جالب است بدانید که این فستیوال بی نهایت جذاب و محبوب در 18 سال پیش برای اولین بار در شهر آمستردام هلند برپا شد و بعد از این که بسیار مورد استقبال  قرار گرفت راهی شهرها و کشورهای محبوب جهانی مانند همین دبی شد و در ضمن بد نیست بدانید که دوستداران وعلاقه مندان به این جشنواره موسیقی باید از قبل نسبت به رزرو و تهیه بلیط اقدام کنند .

دبی برای آن دسته از افراد علاقه مند به فوتبال هم یک مژده و خبر بسیار عالی دارد و آن هم برپایی جام ملت های آسیا 2019 در این شهر می باشد و البته اگر شما هم جز افرادی هستید که به فوتبال علاقه دارید پیشنهاد می کنیم حتما با تور جام ملت های آسیا 2019 سلام پرواز همراه شوید و بهترین و به یادماندنی ترین خاطرات خود از سفر به این شهر را به دست آورید .

دبی توانسته برای هر زمان و لحظه ای بهترین و مناسب ترین مقصد باشد و درست به همین دلیل هم در هر لحظه ای که به این شهر قدم بگذارید می توانید تعداد بی شماری از گردشگران را مشاهده کنید که در حال خوشگذرانی و لذت بردن هستند که البته بهترین تجربه برای خوشگذرانی در این شهر به طور قطع همسفر شدن با تور دبی نوروز 98 می باشد ولی اگر شما هم جز افرادی هستید که تا نزدیک شدن به نوروز و تعطیلات آن نمی توانید برای سفر به دبی صبر کنید و تمایل دارید به صورت ارزان و در همین زمان به این شهر قدم بگذارید بهترین پیشنهاد تور دبی ارزان می باشد پس همین الان و بدون معطلی به وب سایت آژانس مسافرتی سلام پرواز مراجعه کنید و بعد از اطلاع از قیمت تور دبی و شرایط برپایی آن بهترین و مناسب ترین تور خود را انتخاب کنید.

 

تماشای فستیوال های خوشمزه و جذاب با تور گرجستان

تماشای فستیوال های خوشمزه و جذاب با تور گرجستاناگر شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر دوست دارید تا در سفر خود لذیذ ترین مزه ها را تست کنید و از این طریق ذائقه خود را کمی قلقلک دهید آژانس هواپیمایی سلام پرواز شما را دعوت به سفر با تور گرجستان می کند چرا که در این شهر خوش مزه ترین فستیوال ها مانند فستیوال معروف پنیر برپا می شود و شاید برایتان جالب باشد که بدانید پنیر قدیمی ترین ماده خوراکی در گرجستان است که برای مردم گرجستان نیز بسیار ارزشمند و گران بها و است از این رو نیز می توایند در این کشور طعم های بسیار مختلفی از پنیر را تست کنید .

اگر با یکی از تورهای عالی و منحصر به فرد گرجستان سلام پرواز مانند تور گرجستان ارزان و یا تور لحظه آخری گرجستان در دوم مرداد ماه همسفر شوید و به این کشور محبوب ایرانی ها قدم بگذارید می توانید از یکی از خوش مزه ترین و پرطرفدارترین جشنواره های گرجستان که همان فستیوال سنتی پنیر می باشد دیدن کنید و از نزدیک هم با فرهنگ و آداب و رسوم مردم گرجستان آشنا شوید و هم از برنامه های جذاب و ویژه ای که در این جشنواره اجرا می شود نهایت لذت را ببرید.

همان طور که می دانید گرجی ها قبل از این که دین مسیحیت را به عنوان دین اصلی خود انتخاب کنند پیرو دین زرتشت بوده اند و از این رو نیز به راحتی می توان حدس زد که نوروز و جشن های مربوط به سال نو در این کشور و شهرهای مختلف آن بسیار با شکوه برپا خواهند شد و شاید به همین دلیل است که انتخاب این شهر برای سفر با تور گرجستان نوروز 98 می تواند بهترین و مناسب ترین انتخاب هر فردی باشد و البته بد نیست بدانید که یک فستیوال به نام فستیوال نوروز نیز در این زمان در گرجستان برپا می شود اما اگر دوست دارید تا از فستیوال های تمامی شهرهای مهم گرجستان مانند باتومی و تفلیس همزمان دیدن کنید به طور قطع رزرو و یا خرید تور ترکیبی گرجستان می تواند بهترین انتخاب باشد.

عجیب ترین فستیوال ها را در تور آنتالیا تجربه کنید

عجیب ترین فستیوال ها را در تور آنتالیا تجربه کنیدشهر فستیوال های عجیب و غریب و زیبا به طور قطع همین شهر آنتالیا خواهد بود، افراد با خرید تور آنتالیا می توانند در هر گوشه ای از این شهر زیبا و تماشایی شاهد برپایی و اجرا جشنواره های بی شمار باشند و بیشترین و مهیج ترین فستیوال ها را مشاهده کنند که البته با وجود تمامی این فستیوال ها تنها تعداد محدودی از آن ها توانسته اند طرفداران خاصی به دست آورند و به عنوان جشنواره های محبوب شناخته شوند که البته یکی از زیباترین و محبوب ترین آن ها فستیوال اپرا و رقص باله آسپندوس می باشد ، در واقع این فستیوال سبب شده تا افراد علاقه مند با تورهای مختلف این شهر مانند تور آنتالیا ارزان و یا تور لحظه آخری آنتالیا به این شهر سفر کنند و البته نا گفته نماند که برپایی این فستیوال در معروف ترین و زیبا ترین سالن آمفی تئاتر رومی یا همان آمفی تئاتر آسپندوس نیز تا حد زیادی سبب این محبوبیت شده است .

اگر با تور آنتالیا لحظه آخری سلام پرواز عازم این شهر بی نظیر و منحصر به فرد شدید حتما سری هم به فستیوال مجسمه های شنی بزنید چرا که این فستیوال توانسته محبوب ترین و پرطرفدارترین فستیوال این شهر شناخته شود و افراد علاقه مند بسیاری را به سمت خود بکشاند و البته بد نیست بدانید که در سال 2015 میلادی در این فستیوال بلندترین و مرتفع ترین  مجسمه شنی جهان  ساخته شده است و محبوبیت ان را بیشتر و بیشتر کرد و در ضمن نا گفته نماند که این فستیوال در معروف ترین و مشهورترین ساحل آنتالیا یعنی ساحل لارا برگزار می شود.

به طور قطع آنتالیا همان شهری است که می تواند بهترین مقصد برای تفریحات نوروزی باشد چرا که در این شهر هر ساله در هنگام نوروز جشن های بسیار مهیج و دیدنی برپا می شود پس حتما با تور آنتالیا نوروز 98 سلام پرواز همراه باشید تا بتوانید از زیبایی های آنتالیا در این زمان نهایت لذت را ببرید .


https://www.tarafdari.com/node/1169150

نجمه موزیک...
ما را در سایت نجمه موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نفیس خاکپور najmemusicc بازدید : 190 تاريخ : ساعت:

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام به نام لطف

Download New Music Reza Bahram – Lotf

رضا بهرام لطف دانلود آهنگ لطف رضا بهرام

 

متن آهنگ لطف رضا بهرام

────♩♩/♫/♩♩────
” ببین عاشق شدم ای رهگذر
مرا هرجا که شد با خود ببر باورم کن … “
♩——♩
تا تو از راه رسی شاعران شعر سرایند … »
قوم مردان مبارز به این شهر بیایند … »
تا تو از راه رسی پنجره ها باز بمانند
مرد و زن بر سر هر کوچه آواز بخوانند … »
♩——♩
خالی از لطف نباشد … »
گذری کنی از این کوچه ی بن بست
خالی از لطف نباشد … »
بر دل غم زده ی ما بکشی دست … »
♩——♩
من توقع ندارم … »
همنشینم شوی ای حضرت دریا
خالی از لطف نباشد … »
بزنی موج بر این ساحل تنها
♩——♩
زیبای من تنها تویی ، صبر و قرار من
همه دار و ندار من … »
نخواهی بگذری از این دل آزرده ی من
♩——♩

نجمه موزیک...
ما را در سایت نجمه موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نفیس خاکپور najmemusicc بازدید : 184 تاريخ : ساعت:

یکی از چالش‌های مهم و اساسی مسافران برای سفر به کشورهای دیگر موضوع ویزاست. برای ایرانیان که در جغرافیای خاصی از کره زمین زندگی می‌کنند، درهای بسیاری از کشورهای دنیا به رویشان بسته است و در شرایط سخت با گرفتن ویزا اندکی گشوده می‌شوند.
برای همین است که خیلی از شهروندان ایرانی برای سفرهای توریستی، به دنبال کشورهایی هستند که دردسر ویزا را ندارند یا به راحتی روادید صادر می‌کنند.
با این حال هر ساله هزاران نفر برای گرفتن ویزا از کشورهای مختلف از پنج قاره درخواست ویزا می‌کنند و در انتظار گرفتن آن هستند.
چرا که می‌دانند داشتن ویزای برخی از کشورها، چراغ سبزی است برای گرفتن ویزا از کشورهای دیگر.

ویزا چیست؟

ویزا مجوزی است که سفارتخانه هر کشور به متقاضی ویزا می‌دهد تا فرد درخواست‌کننده بتواند به واسطه آن به کشور متبوعش سفر کند.
ویزاها مدت و انواع مختلف دارند و هر کشور بنا بر قوانین جاری در کشورش، مقررات سهل یا سختی برای صدور آن اجرا می‌کند.
برخی کشورها هستند که برای سفر به آنها نیاز به هیچ ویزایی نیست. اغلب کشورهایی هستند که صنعت‌شان بر توریسم استوار است و کمتر توریستی قصد اقامت دایم آن را در سر می‌پروراند.
در کنار آنها هستند کشورهایی که برای سفر به آنها ویزای خاص می‌خواهند مانند کشورهای اروپایی و ویزای شینگن. اگر چه این نوع ویزا برای اتباع بسیاری از کشورها سخت صادر می‌شود اما در عوض دارنده آن می‌تواند به ۲۶ کشور اروپایی سفر کند.
این روزها کشورها از روی قدرت پاسپورت‌شان ارزیابی می‌شوند، کشورهایی هستند که از نظر اقتصادی و صنعتی و مدنی چنان توسعه پیدا کرده‌اند که اتباع‌شان بدون ویزا می‌توانند به ۱۵۷ کشور دنیا سفر کنند، حتی به منطقه شینگن.


بیشتر بخوانید: ایرانیان به کدام کشورها می‌توانند بدون ویزا سفر کنند؟


قدرتمند‌ترین پاسپورت‌های دنیا

کشورهایی که قدرتمندترین پاسپورت‌های جهان را دارند تقریبا نیازی به ویزا ندارند و در بیشتر کشورها به روی آنها گشوده‌اند.
برای اتباع این کشورها مساله ویزا تقریبا معنایی ندارد. قدرتمندترین پاسپورت‌ها در سال ۲۰۱۷ به شرح زیر هستند:
• سنگاپور
• آلمان
• سوئد
• کره جنوبی
• دانمارک
• فلاند
• ایتالیا
• فرانسه
• اسپانیا
• نروژ
• ژاپن
• انگلستان
• لوگزامبورگ
• سوییس
• هلند

مدارک مشترک برای درخواست ویزا

سفارتخانه هر کشور بر مبنای قوانین جاری کشوری‌اش برای صدور ویزا برای اتباع کشورهای دیگر مدارکی را از متقاضیان طلب می‌کنند. اما مدارک مشترک برای درخواست ویزا برای همه کشورها به شرح زیر است:
• گذرنامه دارای اعتبار (حداقل شش ماه)
• تکمیل فرم تقاضا
• مدارک مالی (پرینت گردش حساب بانکی)
• دو یا قطعه عکس
• مدارک شغلی (جواز کسب، گواهی اشتغال به تحصیل و…)
• بلیط رفت و برگشت
• واچر هتل
• بیمه مسافرتی

منبع : Alibaba

نجمه موزیک...
ما را در سایت نجمه موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نفیس خاکپور najmemusicc بازدید : 194 تاريخ : ساعت:

بورس اوراق بهادار, خرید و فروش اوراق بهادار, خرید آنلاین سهام, کارگزاری آگاه, روش های معامله, قرارداد اینترنتی, کد سهامداری بورس, کدمعاملات برخط, خرید و فروش سهام, انواع بازار، بازار اولیه، بازار ثانویه، بازارپولی، بازار سرمایه ای، عرضه اولیه، انتخاب کارگزاری، تخصیص اعتبار، تخفیف کارمزد، رتبه بندی کارگزاران

برای انجام معاملات امن و آسان در بازار بورس اوراق بهادار و بورس کالا، تنها دریافت کد معاملاتی بورس و کد معاملات برخط (آنلاین) کافی نیست؛ بلکه انتخاب یک کارگزار خبره در بورس اوراق بهادار و کالا، از عوامل تاثیرگذار در کسب تجربه خرید و فروش‌های مطمئن در بازار سرمایه به شمار می‌آید. قصد داریم در این مطلب نکات سودمندی را در اختیار شما سرمایه‌‌گذاران محترم قرار دهیم تا امکان انتخاب یک کارگزار مناسب و کارآمد را برایتان سهل نماید.

دانلود ویدیو

 

اگر شما از افرادی هستید که به تازگی وارد بازار سرمایه (در بخش خرید و فروش سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی) شده‌اید و یا به دنبال تغییر کارگزار خود در معاملات اوراق بهادار هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب پیش رو را تا انتها بخوانید تا با استفاده از نکاتی که در ادامه خواهد آمد و در نظر گرفتن فاکتورهای اساسی‌، بتوانید به راحتی کارگزار خود را از میان کارگزاران موجود انتخاب نمایید.

در وهله اول باید توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری در بازار بورس اوراق بهادار یا بازار فرا‌بورس نیاز به کسب اطلاعات در ابعاد مختلفی دارد، بنابراین  اگر  تمایل دارید در این حوزه به فعالیت بپردازید، لازم است اطلاعات کافی به دست آورید.

همانطـور که برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری در بانک‌ها، نیاز به افتتاح حساب و دریافت شماره حساب بانکی از شعب یکی از بانک‌ها داریم؛ برای سرمایه‌گذاری و شروع انجام معاملات در بازار بورس اوراق بهادار نیز نیازمند مراجعه به شعب یکی از کارگزاری‌‌‌ها و اخذ کد معاملاتی (کد بورسی، کد سهامداری) هستیم.

چنانچه در مطلب “نحوه‌ی اخذ کد سهامداری و کد معاملات برخط (آنلاین) در کارگزاری‌های بورس اوراق بهادار” ذکر شد که برای دریافت کد معاملاتی، می توانید با در دست داشتن مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی، به یکی از کارگزاران رسمی بورس اوراق بهادار تهران مراجعه کنید و نسبت به اخذ کد معاملاتی خود اقدام نمایید. خرید و فروش سهام شرکت‌های بورسی در بازار فقط توسط کارگزاران رسمی سازمان بورس و اوراق بهادار امکان‌پذیر است و شما نمی‌توانید به‌طور مستقیم اقدام به خرید و فروش سهام یک شرکت در بازار بورس یا فرا بورس کنید. در واقع کارگزار واسط و حلقه ارتباطی شما و بازار بورس (اوراق بهادار، کالا و یا انرژی) است و عملاً معاملات سهام به واسطه کارگزار انجام می‌شود. کارگزاران در انجام معاملات نقش نماینده خریدار یا فروشنده را ایفا می‌کنند. کد معاملاتی نیز نشان‌دهنده هویت شما در بازار بورس اوراق بهادار تهران بوده و شما در این بازار با کدمعاملاتی خود شناخته می‌شوید. بنابراین به عنوان یک سرمایه‌گذار برای معامله در بازار بورس نیاز به دریافت کد معاملاتی (کد بورسی یا همان کد سهامداری) از یک کارگزار رسمی دارید.

در حال حاضر ده‌ها کارگزاری متفاوت وجود دارد که  برای گرفتن کد سهامداری می‌توانید به شعب یکی از این کارگزاری‌ها در شهر محل سکونت خود مراجعه کنید. معمولاً سرمایه‌گذاران و فعالان همیشگی بازار بورس با کارگزار معینی کار می‌کنند. حال سوال مهم این است که چگونه می‌توان کارگزار خود را بر اساس معیارهای مختلف انتخاب کرد؟

 

در ابتدا لازم است فهرست و مشخصات کارگزاران فعال  دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار را مورد مطالعه قرار داد.

پس از مشاهده اسامی و مشخصات کلی کارگزاری‌ها (که تعداد آن‌ها در حال حاضر ۱۰۷ مورد است) باید در جستجوی پاسخ این سوال بود که:

کدام کارگزاری خدمات مورد نظر من را بهتر تامین خواهد کرد و این کارگزاری طبق گزارش رتبه بندی سازمان بورس و اوراق بهادار، در چه جایگاهی قراردارد؟  بنابراین ۲ موضوع کلی مورد نظر است:

۱- ارائه خدمات مورد نیاز سرمایه‌گذار توسط کارگزاری

۲- کسب رتبه قابل قبول توسط کارگزاری در بررسی‌های صورت‌گرفته و آمارهای منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار

برای مشاهده ادامه مطلب درباره کارگزاری بورس لطفا " اینجا " کلیک کنید.

نجمه موزیک...
ما را در سایت نجمه موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نفیس خاکپور najmemusicc بازدید : 200 تاريخ : ساعت:

معرفی تعدادی از ماشین اصلاح وال

ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ کردلس 5 ستاره

ماشین اصلاح مجیک کلیپ شارژی 5 ستاره، طراحی شده تا کارایی تند و تیزی را ارائه دهد و همچنین پاسخگوی افراد حرفه‌ای باشد که آزادیه ،یک مو زن بدون سیم را درخواست دارند. جادو، در تیغه‌های آن است!

مشخصه‌ی ماشین اصلاح جادویی ماشین اصلاح وال مجیک کلیپ کردلس ساخت شرکت قدرت مند wahl، تیغه‌ی دندانه دار بسیار دقیق 2161، با تکنولوژی Crunch است. این دستگاه ماشین اصلاح  مجیک کلیپ کردلس ، سرعت برتر به همراه استفاده‌ی آسان را تقدیم می‌کند و با داشتن اهرم باریک، برای محو کردن و کارترکیبی بر روی مو، مناسب است و همچنین دارای باتری یون لیتیوم بوده، که می‌تواند به ازای هر شارژ، بیش از 90 دقیقه کار کند.

 این دستگاه ماشین اصلاح wahl مجیک کلیپ کردلس همچنین قابلیت استفاده باسیم/بدون سیم را دارد. برای راحتی شما، مو زن جادویی ماشین اصلاح مجیک کلیپ کردلس ، با تمامی لوازم مورد نیاز جهت استفاده ارائه می‌گردد. بسته، شاملِ مو زن، (8عدد) شانه همراه، روغن، بُرس تمیز کننده، دفترچه راهنما، تیغه قرمز محافظ و مبدل شارژ می‌شود. مو زن جادویی بدون سیم (شماره 8148) به ابعاد 25/6 اینچ و وزن 10 اونس است. همین امروز ماشین اصلاح مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید!

ماشین اصلاح سر وال مدل 300 Series

ماشین ریش تراش وال 300 شامل یک ماشین اصلاح کلاسیک با طراحی ارگونومیک است که می توان به راحتی در دست نگه داشته شود و در زوایای مختلف اصلاح را انجام دهد. به همراه این ماشین بی صدا اما قدرتمند جلد با دوام و مناسبی برای نگهداری تهیه شده است.

اهرم شستی قابل تنظیم این امکان را می دهد که حتی بدون شانه اندازه اصلاح را تنظیم کنید. 8 شانه ارائه شده شما را قادر می سازد طول های مختلف از 3 میلیمتر تا 25 میلیمتر اصلاح را انجام دهید، بنابراین می توانید هر بار مدل موی دلخواه تان را در آسایش خانه خود انجام دهید.

ماشین اصلاح سر وال 5 ستاره دیتیلر Detailer

ماشین اصلاح وال دیتیلر 5 ستاره Wahl Detailer (پیرایشگرِ با جزئیات ریزِ خط زن وال)، با داشتن توان مربوط به ولتاژ برق، وزن سبک و کارکرد عالی، برای مدت طولانی، محبوب‌ترین پیرایشگر بوده است. به‌عنوان یک ابزار کوتاهیِ مطابق مُد روز، همان‌طوری است که شما دوست دارید. با یک روکش مشکی و کروم (فلزی درخشان)، به همراه یک قسمت قرمزرنگ تیره بر روی آن و با خرده‌ریزه‌های درخشان و زرق‌وبرق دار که کلمه‌ی جزئیات ریز ("Detailer") به همین علت در نام وسیله قیدشده است. همچنین اجزای این برند وال 5 ستاره، اکنون به رنگ کروم زده می‌شود.

ماشین اصلاحWahl Super Taper

وال سوپر تیپر Wahl Super Taper  ابزاری مناسب برای مصارف عمومی است. چهارشانه با اندازه های مختلف جهت تنظیم آسان اندازه اصلاح به همراه دارد. این ماشین اصلاح دارای تیغه های مقاوم در مقابل زنگ زدگی بادوام و با روکش کرومی می باشد. ماشین اصلاحی کامل برای کلیه کارهای آرایشگری چه در خانه چه در آرایشگاهی شلوغ.

منبع : https://shikfam.com/wahl-balding-hair-clipper

نجمه موزیک...
ما را در سایت نجمه موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نفیس خاکپور najmemusicc بازدید : 222 تاريخ : ساعت:

تویوتا با رونمایی از اتوبوس جدید خود در حال آماده شدن برای استقبال از بازی‌های المپیک و پارا المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. این اتوبوس با نام Accessible People Mover یا به اختصار APM شناخته می‌شود و برای جابجایی ورزشکاران و بازدیدکنندگان در المپیک استفاده خواهد شد. APM یک اتوبوس برقی با طراحی بدون در محسوب می‌شود. راننده در APM در بخش بخش وسط جلوی خودرو می‌نشیند و پشت سری او دو ردیف صندلی برای مسافران تعبیه شده است؛ این چیدمان ظرفیت پنج سرنشین را به APM می‌دهد. 

Toyota Custom Electric Shuttle

از آن‌جایی که افراد مختلفی به تماشای بازی‌های المپیک می‌روند، APM به گونه‌ای طراحی شده است که افراد مسن و معلولان به راحتی سوار آن شوند. این خودرو حتی امکان حمل صندلی چرخ‌دار را نیز دارد؛ برای این کار صندلی‌های ردیف دوم تا شده تا راه برای ورود صندلی چرخ‌دار باز شود. برای وارد شدن صندلی چرخ‌دار یک سطح شیب هم به‌صورت یکپارچه درون رکاب خودرو کار گذاشته شده است. 

Toyota Custom Electric Shuttle

علاوه مدل مورد بحث، یک مدل امدادرسانی از APM نیز تولید خواهد شد که اتاق آن فضای کافی برای دو امدادگر را دارد. حدود ۲۰۰ دستگاه خودروی APM در حاشیه‌ی بازی‌های المپیک استفاده خواهند شد. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب ۳.۹، ۱.۶ و ۲ متر است. تویوتا هنوز هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی APM منتشر نکرده است اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این خودرو شعاع حرکتی معادل ۱۰۰ کیلومتر و حداکثر سرعت ۱۹ کیلومتر بر ساعت دارد. 

Toyota Custom Electric Shuttle

اتوبوس APM تنها بخشی از پروژه‌ی تویوتا برای تولید خودروهای ابتکاری و نوآورانه است. APM همچنین یکی از مدل‌هایی محسوب می‌شود که تویوتا در کنار مدل میرای FCV برای المپیک توکیو ۲۰۲۰ طراحی کرده است. در سال ۱۹۶۴ تویوتا ۹۵ دستگاه خودرو را برای بازی‌های المپیک توکیو و در سال ۱۹۹۸ نیز ۱۵۲۰ دستگاه المپیک را برای بازی‌های المپیک زمستانی ناگانو تأمین کرده بود.

 
منبع CARSCOOPS
نجمه موزیک...
ما را در سایت نجمه موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نفیس خاکپور najmemusicc بازدید : 196 تاريخ : ساعت: